وارد شوید ثبت نام

هدرز ۴ به ۱ یا ۴ به ۲ به ۱؟

بازدید: 1,237 بازدید
421or-41

از نظر شما کدوم هدرز مناسب خودروی شماست؟؟
آیا تفاوتی هم دارند؟ یا حتی ضرر؟؟

هدرز چیست ؟؟

در ابتدا در مورد مزایای هدرز بیشتر اطلاعات کسب کنیم
نصب هدرز برخلاف افکار عموم که ممکنه برای موتور ضرر داشته باشه باید بگم که نصب هدرز برای موتور خودرو خیلی هم مناسب و تقویت کننده است

مزایای نصب هدرز

  • افزایش عملکرد و راندمان موتور (حدود ۷ تا ۱۰ اسب بخار)
  • بهبود قدرت خروجی پیشرانه
  • کاهش ۸ درصدی مصرف سوخت
  • افزایش راندمان،توان و قدرت موتور
  • تاثیر قابل توجه در شتاب اولیه و ثانویه
  • کاهش دمای موتور و پایین تر ایستادن آمپر آب
  • ایجاد صدای ریس و غرش

هدرز ۴ به ۱

در هدرز های چهار به یک، چهار خروجی سیلندر به یک کلکتور مرکزی وصل میشه و در نهایت یک خروجی بیرون میاد.

مناسب خودروهایی:

که موتور های فابریک و استاندارد دارند
موتور هایی که هیچ گونه تغییری در
حجم موتور
زاویه سوپاپ ها
وسایر تجهیزات خودرو انجام ندادن

توجه
و به هیچ عنوان هدرز ۴۲۱ مناسب این نوع موتور ها نمیباشد
چرا که با کاهش فشار کمپرس سر پیستون ها
موجب کاهش توان و راندمان و شتاب خودرو خواهد شد


هدرز ۴ به ۲ به ۱

در هدر های ۱۲۴، چهار خروجی سیلندر به دوتا خروجی تبدیل و سپس به یک خروجی منتهی میشه.

مناسب خودروهایی :

که تقویت انجام داده اند و
تغییر در حجم موتور و زاویه سر سوپاپ ها و… انجام داده اند
و راندمان ، توان و اسب بخار خودرو رو بالا کشیدن
و موتور از تراکم بالایی برخوردار است و نیاز به هدرزی با تراکم بالا دارند
برای این نوع موتور ها هدرز ۴۲۱ مناسب است
چرا که میتواند جواب خوبی در قبال تقویتی که در موتور انجام داده اند باشد .

مشاهده محصولات

دسته بندی آموزشی اطلاعات عمومی تیونینگ وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت